
Lanovod brzdový KNOTT 1430/1640 mm, závit M8
Die größte Anhängerauswahl in der Tschechischen Republik!
Suche Anhänger
Lanovod brzdový KNOTT 1430/1640 mm, závit M8
< Návrat zpět seznam náhradních dílů
Skladem ihned k odběru
Unser Preis ohne MwSt.: 287 CZK | |
347 CZK inkl. MwSt. | |
Skladem 13 ks
8-17hod
Rufen Sie an774 004 618, 775 606 022
377 829 094
Nähere Beschreibung
-
délka bovdenu (mm) 1430 délka lana (mm) 1640 Výrobce KNOTT zakončení Závit M8 - zátisk vnější průměr koncovky u zátisku (mm) 22 vnitřní průměr koncovky u zátisku (mm) 18,5 -
- Originální brzdový lanovod KNOTT s teflonovou kluznou vložkou a tukovými zátkami pro dokonale hladký chod s minimálním odporem.
- Vhodný pro nápravy KNOTT GB/VGB do 1800 kg (např. GB8, GB10, GB13, GB15, GB18, VGB8, VGB10, VGB13, VGB15, VGB18) a kolové brzdové jednotky KNOTT 16-1365 (160x35), 16-1369/1 (160x35), 20-2425/1 (200x50), 20-2426/1 (200x50), 20-4320 (200x35), 20.32-1647 (203.2x40), 25-2025 (250x40), 25-2026 (250x40).
- UPOZORNĚNÍ: Na trhu se objevují neoriginální napodobeniny lanovodů KNOTT. Tyto napodobeniny mají odlišnou vznitřní konstrukci. V řadě případů se snaží použitím modrého opláštění napodobit vzhled originálních KNOTT lanovodů s nerezovým lankem. Veškeré závady brzdového systému vzniklé použitím neoriginálních napodobenin lanovodů jsou vyloučeny ze záruky.
- Zakončení lana závitem M8 na straně pro namontování do vahadel umožňuje použití lanovodu i pro straší typy vahadel bez průřezu pro rychlomontážní lana. Závit zároveň dovolí přesné nastavení vahadel v případech, kdy je měněno pouze jedno lano a stará lana mají mírně odlišnou délku.
- Lanovod lze použít i v kombinaci s novými vahadly s bočními průřezy pro rychlomontážní lana.
- Pro zajištění lana ve vahadle je nutné použít kulovou matici M8.
- Matice nejsou součástí lana, objednávají se samostatně.
- Na straně kolové jednotky je lano ukončené zátiskem, kterým se zavléká do spojky lanovod - rozpěrka. Spojka lanovod - rozpěrka je součástí kolové brzdové jednotky každé nápravy. Lze ji objednat také samostatně.
- Upozornění: U brzdových systému se zanedbanou pravidelnou údržbou se v některých případech může jevit spojka lanovod - rozpěrka jako nalisovaná na laně - obzvláště starší litinové provedení spojky. Je to způsobeno korozí spojky v místě závleku zátisku. Spojku lze zpravidla vždy uvolnit a použít. Postrádá však již původní antikorozní ochranu.
- Nátrubek pro nasazení na vyústění kolové jednotky má vnější průměr 22 mm a vnitřní průměr 18,5 mm
- Pro dvounápravové přívěsy doporučuje KNOTT tzv. asymetrické zapojení lanovodů, kdy je přední náprava zapojena na jedné straně tandemového vahadla a zadní náprava je zapojena na druhé straně. To např. v případě vytržení jednoho lana při nehodě zajistí lepší symetrii brzdění zbylých kol.
- Symetrické zapojení lanovodů, kdy jsou obě levé kolové jednotky zapojené na levou stranu tandemového vahadla a obě pravé kolové brzdové jendotky zapojené na pravou stranu tandemového vahadle je rovněž přípustné a za běžného provozu funkčně obdobné asymetrickému zapojení.
Technische Spezifikationen können sich auch ohne einen ausdrücklichen Hinweis ändern. Die Abbildungen dienen nur zur Information und können in der Ausstattung auch verschiedene Extras beinhalten.