AUTOVIA.cz - prodej a výroba přívěsů! Nákladní přívěsy i vozíky za auto Spare parts Opěrná kolečka a nohy Opěrná kolečka s přírubou Kolečko opěrné automat. VK 60-BLH-255 SB 400 kg


[Přeskočit navigaci]

Search a trailer

Kolečko opěrné automat. VK 60-BLH-255 SB 400 kg

Our price VAT excl.: 2 286 CZK
2 766 CZK VAT incl.
Skladem 23 ks

Kalkulačka ESSOX
Podmínky nákupu na splátky

Call Pondělí-Pátek
8-17hod

Call774 004 618, 775 606 022
377 829 094

Detailed description

 

  • Opěrné výškově stavitelné kolečko k přívěsu s automatickým výklopem a přírubnou pro přišroubování k rámu
  • Statická nosnost 400 kg, max. zatižitelnost při manipulaci 240 kg
  • Běhoun kolečka z plné gumy, rozměr 225 x 70 mm na ocelovém disku
  • Výsuv 335 mm + výklop 235 mm
  • Povrchová úprava galvanickým pozinkováním
  • Při spouštění opěrného kolečka otáčením kličky dochází nejprve k postupnému vyklápění vidlice s kolečkem směrem dolů. Během této fáze neposkytuje opěrné kolečko pevnou oporu. Až po vyklopení o 235 mm dojde k automatické aretaci vidlice s kolečkem ve vyklopeném stavu a kolečko lze zatížit.
  • Po zaaretování vidlice ve vyklopeném stavu je k dispozici dalších 335 mm zdvihu otáčením kličky - dochází k vysunutí vnitřního tubusu opěrné nohy
  • Stahovýání kolečka probíhá opačným způsobem - při otáčení kličky dojde nejprve ke stažení vysunutého vnitřního tubusu. Následně se při dalším otáčením kličkou začne automaticky sklápět vidlice s kolečkem směrem vzhůru.
  • V přepravní poloze je běhoun opěrného kolečka opřený o ostruhu aretační západky. Vrchní ovládací klička musí být pro přepravu řádně utažená, jinak hrozí její uvolnění vibraceni a vysunutí kolečka během jízdy.
  • Výhodou opěrných koleček s přírubou a automatickým výklopem je vyšší zdvih díky výklopu, jednoduchá manipulace a u tohoto typu navíc zvýšená nosnost oproti standardním provedeným koleček obdobného typu.
  • Nevýhodou tohoto systému jsou situace, kdy je tato opěrná noha namontovaná na příliš nízko položené oji nebo přívěs zastaví opěrným kolečkem nad terénní nerovností. V obou případech může dojít k tomu, že pod kolečkem není dost prostoru na vyklopení a zaaretování. V takovém případě dokud není kolečko plně vyklopené a zaaretované, nelze s ním pojíždět a manipulovat jeho pomocí přívěsem.
  • Opěrné kolečko se montuje k rámu nebo konzole nájezdové brzdy obvykle 4 ks šroubu M10 skrz přírubu (šrouby nejsou součástí dodávky). Za tím účelem je příruba opatřena univerzální perforací s četnými kulatými i oválnými otvory v různých roztečích a uspořádání.
Maximální povolené statické zatížení: 400 kg
Průměr tyče: 60 mm
Výška (bez kličky): 670 mm
Délka vytočení: 335 mm
Hmotnost: 12 kg
Průměr kolečka: 225 mm
Šířka kolečka: 70 mm
Materiál disku: ocel