
Lanovod brzdový KNOTT 830/1040 mm, závit M8
The largest selection of trailers in the Czech Republic!
Search a trailer
Lanovod brzdový KNOTT 830/1040 mm, závit M8
< Návrat zpět seznam náhradních dílů
Skladem ihned k odběru
Our price VAT excl.: 278 CZK | |
336 CZK VAT incl. | |
Skladem 21 ks
8-17hod
Call774 004 618, 775 606 022
377 829 094
Detailed description
délka bovdenu (mm) | 830 |
délka lana (mm) | 1040 |
Výrobce | KNOTT |
zakončení | Závit M8 - zátisk |
vnější průměr koncovky u zátisku (mm) | 22 |
vnitřní průměr koncovky u zátisku (mm) | 18,5 |
- Originální brzdový lanovod KNOTT s teflonovou kluznou vložkou a tukovými zátkami pro dokonale hladký chod s minimálním odporem.
- Vhodný pro nápravy KNOTT GB/VGB do 1800 kg (např. GB8, GB10, GB13, GB15, GB18, VGB8, VGB10, VGB13, VGB15, VGB18) a kolové brzdové jednotky KNOTT 16-1365 (160x35), 16-1369/1 (160x35), 20-2425/1 (200x50), 20-2426/1 (200x50), 20-4320 (200x35), 20.32-1647 (203.2x40), 25-2025 (250x40), 25-2026 (250x40).
- UPOZORNĚNÍ: Na trhu se objevují neoriginální napodobeniny lanovodů KNOTT. Tyto napodobeniny mají odlišnou vznitřní konstrukci. V řadě případů se snaží použitím modrého opláštění napodobit vzhled originálních KNOTT lanovodů s nerezovým lankem. Veškeré závady brzdového systému vzniklé použitím neoriginálních napodobenin lanovodů jsou vyloučeny ze záruky.
- Zakončení lana závitem M8 na straně pro namontování do vahadel umožňuje použití lanovodu i pro straší typy vahadel bez průřezu pro rychlomontážní lana. Závit zároveň dovolí přesné nastavení vahadel v případech, kdy je měněno pouze jedno lano a stará lana mají mírně odlišnou délku.
- Lanovod lze použít i v kombinaci s novými vahadly s bočními průřezy pro rychlomontážní lana.
- Pro zajištění lana ve vahadle je nutné použít kulovou matici M8 zajištěnou samojistnou kontramaticí M8 . Matice nejsou součástí lana, objednávají se samostatně.
- Na straně kolové jednotky je lano ukončené zátiskem, kterým se zavléká do spojky lanovod - rozpěrka. Spojka lanovod - rozpěrka je součástí kolové brzdové jednotky každé nápravy. Lze ji objednat také samostatně .
- Upozornění: U brzdových systému se zanedbanou pravidelnou údržbou se v některých případech může jevit spojka lanovod - rozpěrka jako nalisovaná na laně - obzvláště starší litinové provedení spojky. Je to způsobeno korozí spojky v místě závleku zátisku. Spojku lze zpravidla vždy uvolnit a použít. Postrádá však již původní antikorozní ochranu.
- Nátrubek pro nasazení na vyústění kolové jednotky má vnější průměr 22 mm a vnitřní průměr 18,5 mm
- Pro dvounápravové přívěsy doporučuje KNOTT tzv. asymetrické zapojení lanovodů, kdy je přední náprava zapojena na jedné straně tandemového vahadla a zadní náprava je zapojena na druhé straně. To např. v případě vytržení jednoho lana při nehodě zajistí lepší symetrii brzdění zbylých kol.
- Symetrické zapojení lanovodů, kdy jsou obě levé kolové jednotky zapojené na levou stranu tandemového vahadla a obě pravé kolové brzdové jendotky zapojené na pravou stranu tandemového vahadle je rovněž přípustné a za běžného provozu funkčně obdobné asymetrickému zapojení.
Technical specifications can be changed without notice. Pictures are for informational purposes only and may contain special fittings.